Regulament

REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE

I. Definiţie
Termenii utilizați în Regulament au următoarea semnificaţie:
1. Client - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, ale cărei dispoziții legale specifice conferă capacitatea juridică, care comandă în cadrul magazinului;
2. Consumatorul - în conformitate cu art. 22 [1] din Codul civil înseamnă o persoană fizică care efectuează o tranzacție legală cu un întreprinzător care nu este în mod direct legată de activitatea sa comercială sau profesională.
3. Codul civil - Legea din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial nr. 16, punctul 93, cu ulterioarele modificări);
4. Regulament - acest regulament precizează condițiile generale de vânzare și regulile de furnizare a serviciilor în mod electronic, ca parte a magazinului online Artforma;
5. Magazin online (Magazin) - un serviciu de internet disponibil sub următoarea adresă https://oglindaled.ro/, prin care clientul poate, în special, să depună o comandă;
6. Bunuri - produse prezentate în Magazinul Online;
7. Contract de vânzare - un contract de vânzare a Bunurilor în sensul Codului civil, încheiat între Artforma și Client, încheiat pe site-ul Web al Magazinului;
8. Legea privind drepturile consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de Legi din 2014, punctul 827);
9. Legea cu privire la  furnizarea serviciilor electronice - Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii electronice (Monitorul Oficial nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare);
10. Comanda - Declarația de intenție a clientului, care vizează direct încheierea Contractului de vânzare, specificând în special tipul și cantitatea Bunurilor.

II. Dispoziţii generale
1. Acest regulament definește regulile de utilizare a magazinului online disponibil la https://oglindaled.ro/.
2. Aceste regulamente sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.
3. Magazinul online Artforma, care funcționează sub adresa https://oglindaled.ro/, este administrată de către  "FORAM" KRZYŻANOWSKI ROMAN, Podgórna 16, Karpicko, 64-200, Karpicko, CUI: 9231305916, CIF: 971244724. Activitatea economică este înregistrată în centrul Înregistrări și informații privind activitatea economică (CEIDG), păstrate de ministrul competent pentru economie.
4. Acest lucru determină, în special, condițiile:
- reguli pentru înregistrarea și utilizarea unui cont ca parte a unui magazin online;
- termenii și condițiile de trimitere a comenzilor prin intermediul comerțului electronic online;
- reguli de încheiere a contractului de vânzare cu utilizarea serviciilor furnizate în magazinul online.
5. Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul IT utilizat de client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: acces la Internet. Browser de internet (de ex. Google Chrome, Internet Explorer, Opera etc.)
6. Pentru a utiliza magazinul online, clientul trebuie să aibă acces la o stație de calculatoare sau la un dispozitiv terminal cu acces la Internet.
7. În conformitate cu legislația aplicabilă, Artforma își rezervă dreptul de a limita furnizarea de servicii prin Magazinul Online persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani. În acest caz, potențialii clienți vor fi avertizați asupra celor de mai sus.
8. Clienții pot avea acces regulamentul aferent în orice moment prin accesarea link-ului care poate fi găsit pe site-ul principal https://oglindaled.ro/ ulterior descarcă și tipări.

III. Reguli de utilizare a magazinului online
1. Înregistrarea în magazinul online este opțională. Clientul poate plasa o comandă fără a se înregistra la Magazin, după ce aţi citit reguli și aţi oferit consimţămantul.
Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe site-ul magazinului
Condiția de înregistrare este de a accepta conținutul regulamentelor și de a furniza date cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii.
Artforma poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul Online, precum și de a limita accesul la unele sau la toate resursele Magazinului Online, cu efect imediat, în cazul în care Clientul încalcă regulamentele, în special atunci când Clientul:
- furnizează în timpul înregistrării datelor cu caracter personal, care sunt false, inexacte sau depășite, care induc în eroare sau încalcă drepturile terților,
- acesta a comis o încălcare a drepturilor personale ale terților prin intermediul magazinului online, în special drepturile personale ale altor clienți ai magazinului online,
- clientul care va comite alte încălcări, care va fi considerată de Artforma ca fiind incompatibilă cu legea aplicabilă sau cu principiile generale de utilizare a internetului sau care afectează reputația societăţii Artforma.
O persoană care a fost lipsită de dreptul de a folosi magazinul online nu poate să se reînregistreze fără acordul prealabil al societăţii Artforma
2. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor în legătură cu serviciilor furnizate pe site, Magazinul Online ia măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare gradului de amenințare la adresa securității serviciilor furnizate, în special măsuri de prevenire a achiziționării și modificării datelor personale trimise prin Internet de către persoane neautorizate.
3. Clientul este obligat să respecte următoarele:
- să folosească Magazinul Online într-o manieră compatibilă cu prevederile legislației în vigoare pe teritoriul Republicii Polone, cu prevederile Regulamentului, precum și cu principiile generale de utilizare a Internetului.
- să nu furnizeze sau transmită conținut interzis prin lege, de ex. conținut care promovează violența, defăimarea sau încălcă drepturile personale și alte drepturi ale terților,
- utilizarea magazinul online într-un mod care nu interferează cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea unor programe sau dispozitive specifice,
- care nu iau măsuri cum ar fi: trimiterea sau plasarea informațiilor comerciale nesolicitate (spam) ca parte a Magazinului Online,
- utilizarea Magazinului Online într-un mod care nu este inconvenient pentru alți clienți și societatea Artforma,
- utilizarea oricărui conținut postat în Magazinul online numai pentru uz personal,

IV. Procedura de încheiere a Acordului de vânzare
1. Pentru a încheia un Contract de vânzare prin intermediul Magazinului Online, vă rugăm să accesați site-ul https://oglindaled.ro/ și să selectați mărfurile, iar apoi urmaţi instrucţiunile tehnice pe baza mesajelor afișate Clientului și a informațiilor disponibile pe site.
2. Alegerea bunurilor comandate de către client se face prin adăugarea lor în coș.
3. În timpul plasării comenzii - până la apăsarea butonului de confirmare a plasării comenzii - clientul are posibilitatea de a modifica datele introduse și produsul selectat. Pentru a face acest lucru, urmați mesajele afișate Clientului și informațiile disponibile pe site.
4. După furnizarea datelor cu caracter personal prin intermediul Magazinului Online şi completarea tuturor campurilor obligatorii, va fi afișat un rezumat al comenzii dumneavoastră. Rezumatul comenzii va include, printre altele descrierea bunurilor sau serviciilor selectate, prețul total și toate celelalte costuri.
5. Pentru a trimite o comandă este necesar să acceptați conținutul regulamentelor, să furnizați date personale marcate ca obligatorii și să apăsați butonul care confirmă trimiterea ordinului.
6. Informațiile despre Bunurile furnizate pe site-urile Web ale Magazinului constituie o ofertă în sensul art. 66 din Codul civil. Trimiterea comenzii de către Client este o declarație de intenție de a încheia un Contract de vânzare cu Artform, în conformitate cu Regulamentul.
Contractul este tratat ca încheiat cu momentul primirii comenzii Clientului către sistemul IT al Magazinului Online, cu condiția ca Ordinul să fie în conformitate cu Regulamentul.
După încheierea contractului, Clientul primește un e-mail care confirmă toate elementele esențiale ale Ordinului.
7. Contractul de vânzare se încheie în limba poloneză, conținutul fiind conform Regulamentului.
8. Clienții pot accesa regulamentul aferent în orice moment prin accesarea link-ului pe site-ul principal https://oglindaled.ro/ ulterior au posibilitatea de descărcare și tipărire.
Consolidarea, securitatea și partajarea datelor de comandă și a Termenilor și condițiilor generale (regulamente de vânzări) se efectuează prin e-mail. Puteți vedea comenzile anterioare din contul dvs. după conectare.

V. Livrarea produselor comandate
1. Livrarea Bunurilor are loc la adresa indicată de Client în momentul plasării Comenzii.
2. Livrarea mărfurilor comandate se efectuează prin:
- intermediul firmei de curierat
Nu există posibilitatea de achiziţionare a produsului comandat în magazinul nostru fizic.
Costurile de expediere sunt următoarele: Livrarea este gratuită indiferent de metoda de plată și de livrare. În plus, costurile de livrare vor fi indicate în momentul plasării comenzii.
3. Termenul de livrare este de la 7 la 15 zile lucrătoare (Timp de producție: maxim 8 zile lucrătoare, Livrare: până la 7 zile lucrătoare) și se calculează de la data comenzii clientului.
4. Deteriorarea Produsului în timpul livrării.
În cazul cumpărăturilor la distanță de către consumatori, magazinul nostru poartă întotdeauna riscul de deterioarare accidentală sau de pierdere a bunurilor în timpul livrării. În cazul în care mărfurile sunt livrate cu daune evidente în timpul transportului, vă rugăm să semnalați acest defect furnizorului și să ne contactați cât mai curând posibil. Întârzierea de a depune o astfel de plângere sau de a stabili un contact nu are consecințe asupra creanțelor dvs. legale și asupra satisfacției acestora, în special pentru drepturile dumneavoastră în temeiul garanției legale pentru defecte (punctul VIII din Regulament). Notificarea mai rapidă a daunelor observate în timpul transportului ne ajută să ne recuperăm propriile creanțe împotriva transportatorului sau a asigurătorului de transport.

VI. Prețuri și metode de plată
1. Prețurile mărfurilor sunt exprimate în zloți polonezi și includ toate componentele, inclusiv TVA, vamă și toate celelalte componente.
2. Clientul are opțiunea de a plăti prin intermediul:
- viramentului bancar
- numerar la livrare
- efectuarea plăţii prin intermediul sistemului PayU
- efectuarea plăţii prin intermediul sistemului PayPal
Taxa se plătește în momentul expedierii transferului de către cumpărător. În cazul livrării cu numerar la livrare, taxa se percepe de către curier atunci când parcela este livrată cumpărătorului.

VII. Dreptul de a se retrage din contract
Dreptul de a se retrage din contract
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 14 zile fără a da vreun motiv. Termenul de retragere a contractului expiră după 14 zile de la data la care ați intrat în posesia articolului sau în care o altă terță parte decât transportatorul și indicată de dvs. a intrat în posesia articolului. În magazinul nostru, perioada de retragere din contract este prelungită la 30 de zile. După 30 de zile de la data achiziționării produsului comandat în magazinul nostru online, termenul de retragere din contract expiră.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați ("FORAM" Roman Krzyzanowski, Podgórna 16, 64-200 Karpicko, service@oglindaled.ro) despre decizia dvs. de a vă retrage din acest contract prin intermediul unei declarații fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail). Puteți utiliza formularul de retragere a modelului, dar nu este obligatoriu.
Pentru a respecta termenul limită pentru a vă retrage din contract, vă este suficient să trimiteți informații privind exercitarea dreptului dvs. de a vă retrage din contract înainte de termenul limită de retragere din contract.

Efectele retragerii din contract
În cazul retragerii din acest contract, vă vom rambursa imediat toate plățile efectuate, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de dvs., alta decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de noi), imediat și, în orice caz, 14 zile de la data la care am fost informați despre decizia dvs. de a vă exercita dreptul de a vă retrage din acest contract. Vom rambursa plata folosind aceleași metode de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați acceptat în mod explicit o altă soluție; în orice caz, nu veți plăti nicio taxă în legătură cu această întoarcere.
Vom ridica produsul/ produsele. Noi suportăm costul returnării articolelor. Sunteți numai responsabili pentru reducerea valorii lucrurilor care rezultă din utilizarea ei într-un mod diferit de cel necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lucrurilor.
  • Dreptul de a se retrage din contract de către consumator este exclus în următorul caz:
  • Acordurile în care obiectul dispoziției este un element neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servesc la satisfacerea nevoilor sale personalizate.
MODELUL FORMULAR DE RETRAGERE  DIN CONTACT
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
– Destinătar "FORAM" Roman Krzyzanowski, Podgórna 16, 64-200 Karpicko , service@oglindaled.ro , 
– Subsemnatul / Subsemnaţii (*) informez / informează (*) despre retragerea din contractul de vanzare a urmatoarelor articole (*) contract de livrare a urmatoarelor articole (*) contract de lucrari constând in realizarea urmatoarelor activitati *)
– Data încheierii contractului (*) / ridicării produsului (*)
– Numele și prenumele consumatorului (consumatorilor)
– Adresa consumatorului (consumatorilor)
– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai dacă formularul este trimis într-o versiune tipărită)
– Data
(*)Ștergeți după caz.
VIII. Reclamații cu privire la Bunurile achiziţionate

Se aplică unui client care este consumator:
Suntem obligați să livrăm mărfuri fără defecte. Legea privind răspunderea legală pentru defectele mărfurilor vândute (garanție pentru defecte) se aplică în măsura în care sunt prevăzute în art. 556 și art. 556 [1] -556 [3] și Codul civil ulterior.
Plângerile pot fi depuse:
- în formă scrisă la următoarea adresă: "FORAM" ROMAN KRZYŻANOWSKI, str. Podgorna 16, 64-200, Karpicko.
- prin email la adresa: service@oglindaled.ro
În cazul exercitării drepturilor garantate - dacă considerăm că este necesar să luați în considerare plângerea, sunteți obligat, pe cheltuiala noastră, să livrăm mărfurile defecte la adresa poștală menționată mai sus. În cazul în care, datorită tipului de produs sau a modului de instalare a acestuia, livrarea mărfurilor ar fi extrem de dificilă, trebuie să o puneți la dispoziția noastră în locul în care se află. Ne angajăm să răspundem prompt la plângere, nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia.
Suntem responsabili de garanție dacă se constată o defecțiune fizică înainte de expirarea unui termen de doi ani de la data livrării bunurilor. În cazul în care obiectul de vânzare este un element mobil utilizat, răspunderea în garanție este de un an de la data emiterii.
În plângere, se recomandă (1) să furnizeze informații despre obiectul reclamației, în special tipul și data defectului; (2) specificarea unei cereri privind modul de înlăturare a defectului (înlocuirea bunului cu unul nou, reparația bunurilor, reducerea prețului, retragerea din contract - dacă defectul este semnificativ); și (3) furnizarea detaliilor de contact ale părții reclamante - aceasta va facilita și accelera procesul de tratare a reclamațiilor prin intermediul Magazinului. Recomandările specificate în propoziția anterioară sunt doar sub forma unor instrucțiuni neobligatorii și nu afectează în niciun fel eficacitatea plângerilor depuse fără a lua în considerare informațiile recomandate.

Se referă la un client care nu este în același timp un consumator:
Cumpărătorul care nu este consumator pierde în același timp drepturile de garanție dacă nu a examinat mărfurile la timp și în modul acceptat cu astfel de articole și nu a notificat imediat vânzătorului despre defect și dacă defectul apărea doar ulterior - dacă nu a anunțat vânzătorul imediat după constatare. În lipsa notificării defecțiunii, bunurile sunt considerate acceptate. Cele de mai sus nu se aplică în caz de ascundere frauduloasă de către noi. Plângerile pot fi transmise în scris la adresa magazinului și în format electronic.
IX. Garanții suplimentare la vânzarea de bunuri în magazin
Artforma este un producător de bunuri disponibile în magazin. Artforma, în calitate de producător, acordă o garanție suplimentară pentru Bunurile, pe care producătorul le are în termeni și pentru perioada indicată în cardul de garanție atașat la Bunuri. Garanția acordată de noi nu exclude, limitează sau suspendă drepturile Clientului în conformitate cu prevederile garanției pentru defecțiuni la articolul vândut (secțiunea VIII a Regulamentului).

VIII. Plângeri privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice
1. Artforma ia corespunzătoarele măsuri pentru a asigura funcționarea corectă a Magazinului Online, în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și se angajează să elimine într-un termen rezonabil orice nereguli raportate de clienți.
2. Clientul ne poate notifica orice nereguli sau întreruperi în funcționarea site-ului Magazinului Online. Neregularitățile legate de funcționarea Magazinului trebuie raportate pe cale electronică la adresa: service@oglindaled.ro
3. În plângerile privind neregulile legate de funcționarea site-ului Web Magazin, vă rugăm să indicați tipul și data apariției neregulilor.
4. Ne angajăm să răspundem prompt la plângere, nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia.

IX. Modalități extrajudiciare de tratare a plângerilor și a căilor de atac
1. Vă rugăm să rețineți că există posibilitatea folosirii mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și căile de atac. Utilizarea acestora este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți dispun.
- Consumatorul poate cere deschiderea procedurii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum în legătură cu încheierea Contractului de vânzare cu Inspecția Comercială, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 4, pct. 25, cu ulterioarele modificări).
- Consumatorul poate, de asemenea, să depună o cerere de recunoaștere a unui litigiu privind încheierea contractului de vânzare de către o instanță de arbitraj permanent care operează la inspectoratul competent al Inspectoratului Comercial al Voievodatului, în temeiul art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Jurnalul Oficial al Republicii Moldova nr. 4, pct. 25, cu ulterioarele modificări).
- Comisia Europeană oferă, de asemenea, o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și întreprinzători (platforma ODR). Acesta este disponibil la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Informații detaliate privind soluționarea litigiilor în materie de consum, inclusiv opțiunea consumatorului de a rezolva plângerile extrajudiciare, recursul și accesul la aceste proceduri sunt disponibile la sediul central și pe site-urile inspectoratelor provinciale ale Inspectoratului Comercial și la adresa de internet: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

X. Dispoziții finale
1. Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor cu consumatorii este instanța cu jurisdicție teritorială în conformitate cu prevederile aplicabile ale Codului de procedură civilă.
2. Soluționarea oricăror litigii între Artform și client care nu este consumator este supusă unei instanțe care are jurisdicție asupra sediului social al societăţii noastre.
3. În materiile care nu intră sub incidența prezentului regulament, se aplică dispozițiile legii aplicabile, în special dispozițiile Actului din 23 aprilie 1964. Codul civil (text consolidat, Monitorul Oficial al Legii din 2014, punctul 121, astfel cum a fost modificat) și Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, punctul 827). În cazul unei eventuale neconcordanțe a acestor regulamente cu drepturile clienților și a dispozițiilor care rezultă din dispozițiile generale aplicabile, se aplică dispozițiile generale aplicabile ale legislației poloneze.
 

Abonați-vă la newsletter pentru a primi informații la zi despre noutăți și oferte speciale.


Administratorul datelor cu caracter personal este FORAM Roman Krzyżanowski cu sediul în Wolsztyn, str. Podgórna 16 Karpicko. Mai mult
Datele sunt prelucrate în scopuri de marketing. Toată lumea are dreptul de a accesa datele sale personale, de a le corecta și de a cere să fie eliminate. Furnizarea datelor este voluntară, totuși, este necesară pentru înscrierea în serviciul Newsletter.
Descărcați regulamentul serviciului Newsletter